keskiviikko 6. huhtikuuta 2016

5.4 kiertomatka võrunmaalle

Aloitimme aamun menemmällä syömään klo 7.30 mutta jouduimme melkein heti menemään bussiin koska kiertomatkamme oli alkamassa. ensiksi ajoimme valgamaan läpi joka on latvian ja viron rajamailla jonka jälkeen olimme võrun maakunnassa joka on melkein pelkkää koskematonta luontoa.
Kävimme tutustumassa ruistaloon http://www.rukkimaja.ee/  joka oli mielestäni kiinnostava paikka koska melkein kaikki tehtiin ruista. Sen jälkeen menimme käymään tutustumassa nõiariikin Witch'countryyn joka oli hotelli jonka teemana on noidat. Siellä sai kokeilla luudan heittoa ja jalkapalloa tuolilta pelaten. Sen jälkeen menimme käymään Kubijan rannalla jossa otimme yhteis kuvan jonka jälkeen kävimme syömässä paikallisessa Hämsaaren ravintolassa/hotelissa . Kävimme myös Kubijan Hotellissa tutustumassa sen tarjontaan. Viimeseksi kävimme katsomassa Suur munamägee joka on viron korkein kohta 318 metriä. Kun saavuimme takaisen olustvereen niin meitä odotti illallinen huoneisamme ja olimme niin väsyneitä matkasta ettemme jaksaneet tehdä enää oikeastaan mitään sen jälkeen.